Gadżety idealne na zewnątrz

Reklamowanie swojego biznesu poprzez tzw. „rozdawnictwo” różnego rodzaju gadżetów, upominków i akcesoriów, to jeden ze skuteczniejszych sposobów – jeśli nawet nie na pozyskanie konkretnego klienta, to na przypomnienie mu o swoim istnieniu oraz utrwalenie wizerunku marki w jego świadomości. Dlatego tak wiele firm, nawet tych miejszych, zamawia dzisiaj gadżety reklamowe online w nadziei na podniesienie prestiżu i ekspozycji własnego przedsiębiorstwa na lokalnym rynku.

Prowadzenie kampanii zewnętrznej

Wśród takich gadżetów szczególne miejsce zajmują te stworzone z myślą o reklamie zewnętrznej i bezpośrednim kontakcie z klientem. Takie zewnętrzne gadżety reklamowe zaczynają stopniowo wypierać popularne do tej pory tanie upominki w stylu długopisów i kalendarzy z firmowym logo. Liczy się przede wszystkim pomysłowość w kampanii zewnętrznej, ale także funkcjonalność – współczesne gadżety reklamowe (Dobre Drukowanie) mają być nie tylko ładne i trwałe, ale przydatne. To oznacza, że idealnie do takich celów sprawdzi się np. parasolka – wydawana przechodniom z firmowym logo w trakcie opadów deszczu, na pewno dobrze się skojarzy.

Gadżet dobry przez lata

To samo powiedzieć można o dowolnych kubkach – czy to ze zwykłym nadrukiem, czy termicznych – chociaż daje się taki gadżet przeważnie tylko raz, gdyż nie należy do najtańszych, to jednak obdarowany nim klient najczęściej wraca do takiego kubka, niekiedy z sentymentem, przez długie miesiące lub nawet lata. Dlatego jest to inwestycja od strony marketingowej i wizerunkowej bardzo dochodowa – gadżety reklamowe nie powinny bowiem być kupowane masowo, gdyż wtedy najczęściej na koniec kampanii trafiają w ogromnych liczbach do szaf, archiwów czy magazynów. Dobry gadżet przetrwa wiele lat i będzie się cieszył ogromną wdzięcznością użytkownika, więc znacznie lepiej zaświadczy także o samej reklamowanej firmie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *